donderdag 10 april 2014

Lenteslinger

Het is de tijd van de feestjes en hier is het lekker ook van dat! We hopen op goed weer en gaan volledig voor een supergezellig tuinfeestje voor dochterlief met alles er op en er aan! Ik ben al even bezig met de voorbereidingen, want ik vind niks zo heerlijk als een tot in de puntjes gepland feest zodat ik op het moment zelf gewoon mee kan genieten. Niet dat spontane ontmoetingen en get-togethers niet fantastisch kunnen zijn, maar iedereen heeft nu eenmaal zo zijn aardje!
Ik hecht veel belang aan versiering en decoratie, dus ging ik vandaag aan de slag met de kinderen om een lentefrisse slinger te maken: heel simpel en een schitterend resultaat. Je hebt alleen een lintje of touwtje nodig en veel crêpepapier in je favoriete kleurtjes en voila!



Ik dacht samen met de kinderen veel strookjes te knippen, want samen gaat het toch wat sneller, niet? Maar niks was minder waar. De zoon had er al geen zin in en wou liever op de trampoline springen en het feestvarken was al moe na vijf strookjes waardoor ik dus best wat werk mocht verzetten om de slinger klaar te krijgen. Maar het resultaat mag er wel zijn, toch? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten