donderdag 12 december 2013

De start van de Schatkrat

Als jonge mama van twee (bijna altijd) schatten van kinderen kan ik ook er niet onder uit: ze zijn jarig, willen een feestje, veel vriendjes, een taart, cakejes, alles er op en er aan! Daar zit je dan met de handen in het haar: wat gaan we dit jaar weer eens doen? En toen...ik had het, ik wist het, ik had het gevonden: ik ging een themakist huren voor ons Liv: alles zit er in wat je nodig hebt voor een fantastisch prinsessenfeest. Dat kon niet misgaan! Meteen ging ik het internet op om zo'n bedrijfje in mijn buurt te vinden waar ik zo een kist kon gaan ophalen. Wat eerst een uitstekend idee leek, bleek een helse zoektocht die eindigde in het toegeven dat het toch wat overdreven zou zijn om drie uur heen en weer te rijden om zo'n kist tot bij ons thuis te krijgen. Er zat niks anders op, het was voor mij beslist op dat moment! Als niemand het hier doet, zal ik er maar mee beginnen, hé. En toen was het beklonken: dezelfde dag nog begon ik aan de voorbereidingen die ik nu met volle trots De Schatkrat mag noemen! Welkom op mijn blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten